Seno...zase jedna špatná zkušenost

            Takové varování pro všechny a hlavně pro nás co kupujeme seno:

 

        Už nikdy nevezmeme seno, aniž bychom se na něj jeli podívat předem! Domluvila jsem si seno, balíky 150cm šířka za 300,-. Po měsíci ale domluva že za 300,- neprodá, že za 400,-. Tak říkám ať si je nechá, že si koupím jinde, nemám na vyhazování peněz a nesnáším když někdo porušuje dohody. Za pár dní mi volá prodejce z Pavlova, Michal Svačina že prý mám to sbalené a co s tím mám jako dělat? Říkám, já to za 400,- nevezmu, je to moc, tak jsme se nedomluvili. On teda po delší debatě slevil na 350,-. Tak říkám vezmu to, když už jsme se tak dlouze domlouvali. No co se nestalo, obejdnám si dopravu z Olomouce, protože tady v okolí nikdo nevozí, takže trochu dražší cesta, ale co my koňáci naděláme + nakladač z vedlejší dědiny, protože rukama do třetího patra to fakt nedáme (kdybych věděla že to jsou takový lehký ludry, tak to v klidu složíme. Volám mu, že jak dojede manžel z práce hned za ním jedeme a domluvíme se na další várce a aby bylo rychle naloženo, protože platíme i čekání auta. Znovu se zeptám jestli teda 150cm balíky, 30ks za 350,-, on že ano ano, to jsme se domluvili. Řidič volá že má najednou naloženo a že jede k nám, vyrazíme směr Pavlov, Michal Svačina nezvedá telefon, není prostě na příjmu, v půli cesty že řidič už je skoro tady, tak se obracíme a jedeme knám, protože tady už na nás čeká nakladač a musí se to složit. Tak přijedeme domů a co si manžel nevšimne: ,,to nejsou 150cm balíky!" Já říkám no fakt ne, řidič no to teda nejsou, to jsou sotva 110cm a ještě měkké. Návěs má na šíři 250cm, takže to bylo jasné. No bezva, takže jsme se nechali někým napálit....tak mu volám a konečně se po hodině dovolám: ,, co to je za balíky, co jste mi to prodal?" MS: No nechtěla jste za 400,-, tak jsme Vám dal menší...říkám: ,,To jste mě teda podvedl, to vám teda nezaplatím! Buď si zaplatíte nakladač a dopravu a odvezete si to, nebo se domluvíme na jiné ceně!" On že mě podvedl a co jako, že jsem si měla přijet a že si to brát zpátky nebude a že mám smůlu. No tak seno máme uskladněné aby na něj nepršelo a díky bohu jsem mu nedala peníze předem. Jak jsme seno skládali, manželovi zapadla noha, takže to je jasné jak moc dobře jsou sbalené. Sama jsem je utlačila do kopce...No a ještě k tomu byly některé mokré, prostě buď neotočené seno, nebo špatně usušené a rychle sbalené. Dala jsem mu na výběr: ""Zaplatím Vám 200,- za balík, i když jsme si objednala 30ks a vy jste mi dovezl 38ks, zaplatím Vám všechny, nebo mi zaplatíte uskladnění, nakladač + dopravu, což je 4700,- a on že ne, že si pro peníze odpoledne přijede teta. No přece nebudu dávat peníze nějakému cizímu člověku a ještě k tomu co si řekne! Takže ta si stejně dojela, takže jsme ji vyhodila, pak si dojel i MS s dalšíma dvěma kamarádíčkama a s cigaretama v rukách a to jsem je ani nevpustila dovnitř. Nepřijali jednu z možností, tak smůla. Měl možnost se rozhodnout do dalšího dne, jinak to dám na policii jako povod. Žádná odpověď mi od něj nepřišla, takže jsem to nahlásila a budeme čekat co bude dál....Jo a za uskladnění si nechám slušně zaplatit, přeci jen mi to zabírá půlku stodoly pokud si to vezme zpátky :-)